Zwroty i reklamacje


Reklamacja

W celu złożenia w naszym sklepie reklamacji postępuj następująco:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz też wysłać formularz elektronicznie na adres ekolisc@gmail.com, ustosunkujemy się do niego w terminie 14 dni od dnia jego złożenia.

Zwrot


Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Eko Liść - Kosmetyki naturalne
Ul. Rybacka 1A
12-200 Pisz

Koszty zwrotu towaru są kosztem zwracającego. Sklep zwraca wszystkie dokonane płatności (za zakupiony towar i koszty dostawy- szczegóły w regulaminie).


Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
zamknij
© EkoLiść. Realizacja - SeoPower.pl